INFORMACJE
Dane adresowe
Godziny pracy
Struktura organizacyjna
Referaty
Aktualności
Ogłoszenia
Przetargi
Załatwianie spraw
Elektroniczna skrzynka podawcza
Nabór na stanowiska urzędnicze
Dziennik Ustaw / Monitor Polski
WŁADZE GMINY
Organ wykonawczy
Organ uchwałodawczy
Oświadczenia majątkowe
PRAWO LOKALNE
Statut
Regulamin organizacyjny
Uchwały Rady Gminy
Zarządzenia Wójta
JEDNOSTKI GMINNE
Szkoły
Zakład Komunalny
Ośrodek Pomocy Społecznej
Gminna Biblioteka Publiczna
Gminny Ośrodek Kultury
Sołectwa
STOWARZYSZENIA
Ochotnicze Straże Pożarne
Kluby sportowe
Stowarzyszenie Na Rzecz Edukacji Gminy Wojciechowice
BUDŻET GMINY
Uchwały budżetowe
Zarządzenia
Sprawozdania i opinie
Mienie komunalne
INNE
Zamówienia publiczne
Gospodarka nieruchomościami
Ochrona środowiska
Zagospodarowanie przestrzenne
Inwestycje
Wybory
P R O W
ZPORR
Narzędzia
Redakcja biuletynu
Rejestr zmian
Statystyki dla artykułów
Archiwum
Mapa serwisu
Instrukcja obsługi
Administrator
Licznik odwiedzin
Gościliśmy: 557586 odwiedzających
Referat Rozwoju Gospodarczego i Rolnictwa PDF Drukuj
Wpisał: Administrator   
06.03.2007.

 

p. o. Kierownika Referatu mgr inż. Karolina Mizera 

    Budynek B1, pokój nr 10, tel. 15 8614023 wew. 016

     

    Do zadań stanowiska należy:

 

- prowadzenie spraw związanych ze sporządzaniem studium uwarunkowań i    zagospodarowania przestrzennego oraz uchwalaniem planów zagospodarowania przestrzennego,

- przechowywanie planów zagospodarowania przestrzennego,

- prowadzenie spraw związanych z roszczeniami finansowymi wynikającymi z planu zagospodarowania przestrzennego,

- przygotowywanie okresowej oceny zachodzących zmian w zakresie zagospodarowania przestrzennego,

- prowadzenie spraw dotyczących opracowania strategii rozwoju gminy,

- wykonywanie zadań związanych z przygotowywaniem dokumentacji na planowane zadania inwestycyjne oraz prowadzenie spraw związanych z realizacją inwestycji gminnych,

- przygotowywanie dokumentów i wniosków dotyczących pozyskiwania środków z funduszy strukturalnych na realizację inwestycji gminnych,

- prowadzenie dokumentacji w sprawie gospodarowania i zarządzania gminnymi lokalami mieszkalnymi i użytkowymi,

- przygotowywanie propozycji w sprawie czynszów za lokale i nieruchomości i prowadzenie dokumentacji w tym zakresie,

- prowadzenie ewidencji dóbr kultury nie wpisanych do rejestru zabytków, współpraca z konserwatorem zabytków, prowadzenie dokumentacji z zakresu opieki nad tymi zabytkami,

- prowadzenie spraw z zakresu opieki nad grobami i cmentarzami wojskowymi,

- prowadzenie dokumentacji w sprawie opracowania gminnego programu gospodarowania odpadami, koordynowanie i nadzór nad jego realizacją,

- prowadzenie spraw z zakresu zaopatrzenia w energię elektryczną i ciepło na terenie gminy,

- prowadzenie spraw z zakresu świetlenia dróg i miejsc publicznych,

- prowadzenie dokumentacji i przygotowywanie projektów rozstrzygnięć w zakresie przebiegu dróg, zaliczeniu dróg do poszczególnych kategorii,

- prowadzenie ewidencji dróg i drogowych obiektów mostowych,

- prowadzenie spraw i dokumentacji w zakresie budowy, modernizacji, utrzymania i ochrony dróg i mostów,

- prowadzenie dokumentacji i przygotowywanie zezwoleń na zajęcie pasa drogowego oraz w zakresie przywrócenia pasa drogi do stanu poprzedniego,

- prowadzenie spraw z zakresu zadań gminy wynikających z ustawy prawo przewozowe oraz nadzorowanie stanu technicznego przystanków autobusowych,

- stosowanie i przestrzeganie przy udzielaniu zamówień publicznych przepisów ustawy – Prawo zamówień publicznych,

- współpraca i merytoryczny nadzór nad działalnością Zakładu Komunalnego.

- przygotowywanie opracowania gminnego programu ochrony środowiska oraz koordynowanie i nadzór nad jego działalnością,

- przygotowywanie opinii dotyczących postępowania z odpadami przez ich wytwórców,

- gromadzenie informacji o ilości wytworzonych odpadów oraz sposobie ich zagospodarowania,

- prowadzenie spraw z zakresu dbałości o stan środowiska, w tym likwidacji dzikich wysypisk śmieci,

- przygotowywania analiz w sprawach dostarczania wody i odprowadzania ścieków, a w tym modernizacji sieci wodociągowej, budowy sieci kanalizacyjnej oraz analizy kosztów związanych ze świadczeniem usług dla ludności,

- prowadzenie ewidencji zbiorników bezodpływowych oraz przydomowych oczyszczalni ścieków,

- prowadzenie spraw z zakresu zadań gminy wynikających z ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminie, w tym prowadzenie postępowania oraz przygotowywanie zezwoleń na świadczenie usług przez przedsiębiorców, o których mowa w ustawie,

- stosowanie i przestrzeganie przy udzielaniu zamówień publicznych przepisów ustawy – Prawo zamówień publicznych,

- prowadzenie publiczne dostępnych wykazów danych o dokumentach zawierających informacje o środowisku,

- przygotowywanie opinii w sprawach poszukiwania, rozpoznawania i wydobywania kopalin,

- prowadzenie spraw z zakresu zwykłego korzystania ze środowiska oraz spraw dotyczących opłat za korzystanie ze środowiska,

 

       Stanowisko pracy ds. gospodarki nieruchomościami i rolnictwa

       Podinspektor mgr inż. Magdalena Piotrowska

           budynek B1, pokój nr 9, tel. 15 8614023 wew. 016

         Do zadań stanowiska należy:

- prowadzenie spraw związanych z gospodarowaniem nieruchomościami stanowiącymi własność gminy,

- wykonywanie zadań z zakresu ustawy  prawo geodezyjne i kartograficzne, i przepisów ustawy  prawo wodne,                 

- prowadzenie spraw związanych z ochroną roślin uprawnych przed szkodnikami i chwastami oraz ochroną drzew i krzewów owocowych,

- współdziałanie z samorządem rolniczym, prowadzenie spraw dotyczących wyborów do izb rolniczych,

- współdziałanie z administracją rządową w zakresie zwalczania chorób  zakaźnych zwierząt,

- współpraca i współdziałanie z rolnikami, organizacjami grup producenckich, służbami działającymi w otoczeniu rolnictwa,

- realizacja zadań związanych ze znakowaniem obszarów dotkniętych lub zagrożonych chorobą zakaźną zwierząt,

- realizacja przedsięwzięć z zakresu ochrony środowiska, ochrony przyrody i gospodarki wodnej oraz nadzór nad gospodarką leśną,

- prowadzenie spraw związanych z zagospodarowaniem obwodów łowieckich,

- wydawanie zezwoleń na uprawę maku i konopi,

- wydawanie zezwoleń na utrzymanie psa rasy uznanej za agresywną i wykonywania zadań zakresu ustawy o ochronie zwierząt,

- wydawanie zezwoleń na usuwanie drzew i krzewów,

-  nadzór nad zadrzewianiem terenów gminnych i pielęgnacją zieleni,

-  prowadzenie spraw związanych z realizacją zadań wynikających z ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminie,

- prowadzenie spraw związanych z usuwaniem skutków klęsk żywiołowych w rolnictwie, 

-realizacja zadań obronnych i ochrona gospodarki rolno-hodowlanej, zwierząt gospodarskich i przetwórstwa rolno-spożywczego w oparciu o regulamin organizacyjny na czas P i W.

 

 
WSTECZ