p. o. Kierownika Referatu mgr inż. Karolina Mizera Budynek B1, pokój nr 10, tel. 15 8614023 wew. 016 Do zadań stanowiska należy:
- prowadzenie spraw związanych ze sporządzaniem studium uwarunkowań i zagospodarowania przestrzennego oraz uchwalaniem planów zagospodarowania przestrzennego, - przechowywanie planów zagospodarowania przestrzennego, - prowadzenie spraw związanych z roszczeniami finansowymi wynikającymi z planu zagospodarowania przestrzennego, - przygotowywanie okresowej oceny zachodzących zmian w zakresie zagospodarowania przestrzennego, - prowadzenie spraw dotyczących opracowania strategii rozwoju gminy, - wykonywanie zadań związanych z przygotowywaniem dokumentacji na planowane zadania inwestycyjne oraz prowadzenie spraw związanych z realizacją inwestycji gminnych, - przygotowywanie dokumentów i wniosków dotyczących pozyskiwania środków z funduszy strukturalnych na realizację inwestycji gminnych, - prowadzenie dokumentacji w sprawie gospodarowania i zarządzania gminnymi lokalami mieszkalnymi i użytkowymi, - przygotowywanie propozycji w sprawie czynszów za lokale i nieruchomości i prowadzenie dokumentacji w tym zakresie, - prowadzenie ewidencji dóbr kultury nie wpisanych do rejestru zabytków, współpraca z konserwatorem zabytków, prowadzenie dokumentacji z zakresu opieki nad tymi zabytkami, - prowadzenie spraw z zakresu opieki nad grobami i cmentarzami wojskowymi, - prowadzenie dokumentacji w sprawie opracowania gminnego programu gospodarowania odpadami, koordynowanie i nadzór nad jego realizacją, - prowadzenie spraw z zakresu zaopatrzenia w energię elektryczną i ciepło na terenie gminy, - prowadzenie spraw z zakresu świetlenia dróg i miejsc publicznych, - prowadzenie dokumentacji i przygotowywanie projektów rozstrzygnięć w zakresie przebiegu dróg, zaliczeniu dróg do poszczególnych kategorii, - prowadzenie ewidencji dróg i drogowych obiektów mostowych, - prowadzenie spraw i dokumentacji w zakresie budowy, modernizacji, utrzymania i ochrony dróg i mostów, - prowadzenie dokumentacji i przygotowywanie zezwoleń na zajęcie pasa drogowego oraz w zakresie przywrócenia pasa drogi do stanu poprzedniego, - prowadzenie spraw z zakresu zadań gminy wynikających z ustawy prawo przewozowe oraz nadzorowanie stanu technicznego przystanków autobusowych, - stosowanie i przestrzeganie przy udzielaniu zamówień publicznych przepisów ustawy – Prawo zamówień publicznych, - współpraca i merytoryczny nadzór nad działalnością Zakładu Komunalnego. - przygotowywanie opracowania gminnego programu ochrony środowiska oraz koordynowanie i nadzór nad jego działalnością, - przygotowywanie opinii dotyczących postępowania z odpadami przez ich wytwórców, - gromadzenie informacji o ilości wytworzonych odpadów oraz sposobie ich zagospodarowania, - prowadzenie spraw z zakresu dbałości o stan środowiska, w tym likwidacji dzikich wysypisk śmieci, - przygotowywania analiz w sprawach dostarczania wody i odprowadzania ścieków, a w tym modernizacji sieci wodociągowej, budowy sieci kanalizacyjnej oraz analizy kosztów związanych ze świadczeniem usług dla ludności, - prowadzenie ewidencji zbiorników bezodpływowych oraz przydomowych oczyszczalni ścieków, - prowadzenie spraw z zakresu zadań gminy wynikających z ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminie, w tym prowadzenie postępowania oraz przygotowywanie zezwoleń na świadczenie usług przez przedsiębiorców, o których mowa w ustawie, - stosowanie i przestrzeganie przy udzielaniu zamówień publicznych przepisów ustawy – Prawo zamówień publicznych, - prowadzenie publiczne dostępnych wykazów danych o dokumentach zawierających informacje o środowisku, - przygotowywanie opinii w sprawach poszukiwania, rozpoznawania i wydobywania kopalin, - prowadzenie spraw z zakresu zwykłego korzystania ze środowiska oraz spraw dotyczących opłat za korzystanie ze środowiska, Stanowisko pracy ds. gospodarki nieruchomościami i rolnictwa Podinspektor mgr inż. Magdalena Piotrowska budynek B1, pokój nr 9, tel. 15 8614023 wew. 016 Do zadań stanowiska należy: - prowadzenie spraw związanych z gospodarowaniem nieruchomościami stanowiącymi własność gminy, - wykonywanie zadań z zakresu ustawy prawo geodezyjne i kartograficzne, i przepisów ustawy prawo wodne, - prowadzenie spraw związanych z ochroną roślin uprawnych przed szkodnikami i chwastami oraz ochroną drzew i krzewów owocowych, - współdziałanie z samorządem rolniczym, prowadzenie spraw dotyczących wyborów do izb rolniczych, - współdziałanie z administracją rządową w zakresie zwalczania chorób zakaźnych zwierząt, - współpraca i współdziałanie z rolnikami, organizacjami grup producenckich, służbami działającymi w otoczeniu rolnictwa, - realizacja zadań związanych ze znakowaniem obszarów dotkniętych lub zagrożonych chorobą zakaźną zwierząt, - realizacja przedsięwzięć z zakresu ochrony środowiska, ochrony przyrody i gospodarki wodnej oraz nadzór nad gospodarką leśną, - prowadzenie spraw związanych z zagospodarowaniem obwodów łowieckich, - wydawanie zezwoleń na uprawę maku i konopi, - wydawanie zezwoleń na utrzymanie psa rasy uznanej za agresywną i wykonywania zadań zakresu ustawy o ochronie zwierząt, - wydawanie zezwoleń na usuwanie drzew i krzewów, - nadzór nad zadrzewianiem terenów gminnych i pielęgnacją zieleni, - prowadzenie spraw związanych z realizacją zadań wynikających z ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminie, - prowadzenie spraw związanych z usuwaniem skutków klęsk żywiołowych w rolnictwie, -realizacja zadań obronnych i ochrona gospodarki rolno-hodowlanej, zwierząt gospodarskich i przetwórstwa rolno-spożywczego w oparciu o regulamin organizacyjny na czas P i W.
|