INFORMACJE
Dane adresowe
Godziny pracy
Struktura organizacyjna
Referaty
Aktualności
Ogłoszenia
Przetargi
Załatwianie spraw
Elektroniczna skrzynka podawcza
Nabór na stanowiska urzędnicze
Dziennik Ustaw / Monitor Polski
WŁADZE GMINY
Organ wykonawczy
Organ uchwałodawczy
Oświadczenia majątkowe
PRAWO LOKALNE
Statut
Regulamin organizacyjny
Uchwały Rady Gminy
Zarządzenia Wójta
JEDNOSTKI GMINNE
Szkoły
Zakład Komunalny
Ośrodek Pomocy Społecznej
Gminna Biblioteka Publiczna
Gminny Ośrodek Kultury
Sołectwa
STOWARZYSZENIA
Ochotnicze Straże Pożarne
Kluby sportowe
Stowarzyszenie Na Rzecz Edukacji Gminy Wojciechowice
BUDŻET GMINY
Uchwały budżetowe
Zarządzenia
Sprawozdania i opinie
Mienie komunalne
INNE
Zamówienia publiczne
Gospodarka nieruchomościami
Ochrona środowiska
Zagospodarowanie przestrzenne
Inwestycje
Wybory
P R O W
ZPORR
Narzędzia
Redakcja biuletynu
Rejestr zmian
Statystyki dla artykułów
Archiwum
Mapa serwisu
Instrukcja obsługi
Administrator
Licznik odwiedzin
Gościliśmy: 557565 odwiedzających
Referat Organizacyjny i Obsługi Rady Gminy PDF Drukuj
Wpisał: Administrator   
06.03.2007.


 

Kierownik Referatu-  mgr Teresa Spała

budynek BA, pokój nr 4, tel. 15 8614023

wew. 014, 15 8614002

Stanowisko prowadzi sprawy z zakresu:

-przygotowywanie projektów planów urlopów wypoczynkowych,

-prowadzenie spraw osobowych pracowników Urzędu Gminy i Kierowników Jednostek Organizacyjnych.  

-prowadzenie ewidencji czasu pracy i urlopów pracowników,

-prowadzenie spraw związanych z zakładową działalnością socjalną,

-prowadzenie spraw związanych z robotami publicznymi, pracami interwencyjnymi oraz odbywaniem stażu,

-prowadzenie rejestrów zarządzeń Wójta,

-prowadzenie rejestru skarg i wniosków wpływających do Urzędu oraz dokonywanie okresowych analiz terminów i sposobu ich załatwienia,

-dbanie o właściwą informację wizualną w Urzędzie,

-prowadzenie książki kontroli Urzędu oraz przechowywanie protokołów i wystąpień, 

-pokontrolnych kontroli zewnętrznych prowadzonych w Urzędzie,

-prowadzenie archiwum zakładowego i przekazywanie akt do archiwum państwowego,

-prowadzenie spraw z zakresu bezpieczeństwa i higieny pracy,

-prowadzenie okresowej analizy stanu bhp,

-przeprowadzanie kontroli warunków pracy,

-zgłaszanie wniosków dotyczących poprawy stanu bhp,

-przygotowywanie projektów wewnętrznych zarządzeń i instrukcji bhp,

-rejestracja, kompletowanie i przechowywanie dokumentów dotyczących wypadków przy pracy, chorób zawodowych, wyników badań środowiska pracy,

-prowadzenie spraw związanych z ochroną p/pożarową Urzędu.

  

 

 

 

Stanowisko pracy ds. obsługi Rady Gminy i zarządzania kryzysowego

Inspektor Bogumiła Krawczyk

budynek B1, pokój nr 8, tel. 015 8614023 wew. 019


Stanowisko prowadzi sprawy w zakresie:

-przygotowywanie we współpracy z właściwymi merytorycznie stanowiskami pracy materiałów na sesje Rady Gminy i posiedzenia komisji,

-podejmowanie czynności organizacyjnych związanych z przeprowadzaniem sesji, posiedzeń jej komisji oraz narad organizowanych przez Wójta,

-protokołowanie posiedzeń sesji, komisji Rady Gminy oraz organizowanych zebrań i narad,

-przechowywanie uchwał, protokołów i dokumentacji z sesji oraz posiedzeń komisji,

-prowadzenie rejestrów uchwał Rady Gminy, wniosków i interpelacji radnych,

-przygotowywanie materiałów do projektów planów pracy Rady Gminy i jej komisji,

-prowadzenie korespondencji Przewodniczącego Rady Gminy,

-przyjmowanie wniosków i udostępnianie dokumentów wynikających z wykonywania zadań publicznych, w tym w szczególności protokołów z posiedzeń Rady Gminy i jej komisji,

-współpraca z jednostkami pomocniczymi gminy oraz obsługa techniczna zebrań i narad z sołtysami,

-prowadzenie spraw związanych z wyborami wójta, radnych, wyborami do Sejmu, Senatu, Parlamentu Europejskiego oraz spraw związanych z przeprowadzaniem referendum,

 

 

Stanowisko pracy ds. obsługi sekretariatu, kultury i sportu   

budynek A, sekretariat-pokój nr 1, tel. 015 8614023


Stanowisko prowadzi sprawy w zakresie:

-przyjmowanie, wysyłanie i rozdzielanie wg. dekretacji korespondencji wpływającej i wysyłanej z Urzędu Gminy,

-prowadzenie ewidencji korespondencji wpływającej do Urzędu,

-prenumerata czasopism i dzienników urzędowych,

-obsługa sekretariatu i prowadzenie spraw związanych z przyjmowaniem przez Wójta oraz organizowanie ich kontaktów z właściwymi stanowiskami pracy,

-zaopatrywanie Urzędu w materiały biurowe i kancelaryjne, w niezbędne druki i formularze oraz środki czystości,

-rozliczanie rozmów telefonicznych,

-realizacja zadań Gminy z zakresu kultury fizycznej i turystyki,

-współdziałanie z instytucjami kultury w zakresie podejmowania wspólnych przedsięwzięć kulturalnych,


 

Stanowisko pracy ds. obsługi elektronicznej i informatycznej   

budynek A, pokój nr 5, tel. 015 8614023, wew. 333


Stanowisko prowadzi sprawy z zakresu:

-prowadzenie Biuletynu Informacji Publicznej,

-wykonywanie obowiązków administratora bezpieczeństwa informacji w systemach informatycznych,

-bieżąca pomoc w obsłudze systemów informatycznych i obsłudze sprzętu komputerowego w Urzędzie Gminy,

-wdrażanie postanowień wynikających z ustawy o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne,

-nadzorowanie i dbanie o sprawność sieci telefonicznej i fax-u w Urzędzie Gminy,

-współpraca i pomoc jednostkom organizacyjnym gminy, głównie szkołom w zakresie eksploatacji sieci komputerowej.

 

 

 

 

 

 

 
WSTECZ